« zpět
26.06.2019 / 13:46

Někteří z nás v Anglii nikdy nebyli, a o to víc jsme se na zájezd těšili. Výlet začal celodenní cestou autobusem a ranní plavbou trajektem, což byl velký zážitek. Když jsme dojeli do Londýna, čekala nás celodenní prohlídka. Projeli jsme se lodí po Temži i londýnským metrem,  viděli jsme Greenwichskou observatoř a překročili nultý poledník. Viděli jsme krásný Buckinghamský palác, budovy parlamentu, Westminsterské opatství. Prošli jsme se po Trafalgar Square i tunelem pod řekou Temží. Nakoupili na Oxford street a zažili atmosféru Čínské čtvrti. Večer jsme se ubytovali u našich hostitelských rodin.

Druhý den jsme navštívili Římské lázně Baths, dozvěděli jsme se něco o historii a prošli se po městě. Nejvíce nás zaujal obchod Poundland, kde jsme si nakoupili spoustu věcí. Odpoledne jsme se přesunuli do jeskyní Cheddar Caves, kde zraje světoznámý sýr čedar. A nakonec jsme navštívili vesničku Lacock se zajímavou hrázděnou architekturou. Ve večerních hodinách jsme se vrátili do našich hostitelských rodin, sbalili jsme si kufry a další den ráno jsme se s hostitelskou rodinou rozloučili.

Poslední den v Londýně nás čekala cesta do místa, kde se nachází jedna z nejkrásnějších památek Londýna: St. Pauls Catedral neboli katedrála svatého Pavla. Také jsme viděli Shakespearovo divadlo a navštívili galerii moderního umění Tate Modern a naučili se rozeznávat londýnské mrakodrapy. Odpoledne jsme se přemístili na další úžasné místo a to do studií Warner Bros, kde se natáčel Harry Potter. Prohlídku jsme si moc užili. Večer jsme nasedli do autobusu k cestě zpátky domů, kam jsme se vrátili další den večer unavení a plní zážitků z krásného města Londýn….

Kateřina Köhlerová a Eliška Výkrutová (8.A)

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 34 35 36 37 38 39